Сценарій конкурсу до свята  8 Березня

«Нумо, дівчата» 

 

Хід конкурсу  

 

 

( Звучить лагідна, ніжна мелодія; пробуджується природа, чути  щебетання  пташок).

 

Ведучий 1.  Весело веснянка далеко   лунає,

                     Бурхливая річка вже кригу ламає.

                     Сніги розтопились, злилися струмками,

                     Земля молодіє, убралась квітками.

                     З чужої чужини, з далекого краю

                     Пташки прилетіли до рідного краю.

 

 Ведучий 2. Гаї  всі і луки піснями озвались

                     Веселе проміння з небес засміялось.

                     І сьогодні в нашім залі,

                     Знов весна нас всіх зібрала,

                     Свято ніжності й  краси,

                     Нам подарувала!

 

Ведучий 3.  А чому це, а чому,

                     Ми такі веселі?

                     Чом це радісно у нас

                     Нині у оселі?

 

Ведучий 4.  Недарма раз у раз

                     Дружний сміх лунає.

                     Що у нас? Що у нас?

                     Хто з вас  відгадає?

 

Ведучий 1.  Що це за свято готується тут?

                     Може почесні гості прийдуть?

                     Може прийдуть адмірали?

                     Може прийдуть генерали?

 

Ведучий 2.  Гадати досить!

                     Зустрічайте, ось вони гості!

                     Ніжні, любі, милі, щасливі!

                     Наші конкурсантки вродливі!

 

 

(Ведучі 3 і 4  відкривають куліси і під жваву ніжну музику виходять дівчатка – конкурсантки. Ведучі  1 і 2 представляють їх).

Учасниця під №1 –

Учасниця під №2 –

Учасниця під №3 –

Учасниця під № 4 –

Учасниця під № 5 -

Учасниця під №6 -

Учасниця під №7 -

Учасниця під №8 –

Учасниця під № 9 –

Учасниця під № 10 –

Учасниця під № 11 -

 

Ведучий 1. Увага! Увага! Вже час розпочати конкурс краси  «Нумо, дівчата!» Надано честь тобі і мені, представити вельмишановне журі!

 

Ведучий 2. Повага вам, судді!

                    Привіт вам, журі!

                    Та тільки суворо

                    Ви нас не судіть.

 

 Ведучий 1. Журі готове працювати,

                     А глядачі – аплодувати,

                     Отож більше часу не гаймо,

                     І перший конкурс починаймо!  

      

Ведучий 3.   Отже, 1 – й конкурс –   «Знайомство». Нашим учасницям потрібно розповісти про себе, свою сім’ю, друзів, улюблені заняття, мрію і т.д.


( Конкурсантки по черзі представляють себе).


Ведучий 1. Я запрошую сюди учасницю під №1 Довбу Василину. Ваші оплески, дорогі друзі! Підтримуємо!

 Учасниця №1.   В святково прибраному залі, де сяють весело вогні,

                              І звуки музики лунають – зібралися на свято ми.

                              Привіт сердечний посилаю усім, хто є у цьому залі!

                              А ще вітання ці мої нехай полинуть до журі.

                              Спочатку вам представлюсь я. Василинка – ось моє ім’я.

Росту собі я помаленьку в любові, затишку й теплі.

Та все чекаю, коли мама з татком вже подарують братика мені.

«Грошей нема!» - матуся каже. Але усе це не біда.

Збираю я: копійка, ще копійка, щоб мені купили братика Андрійка.

 

Ведучий 2.   Дякуємо тобі, Василинко. А я запрошую до участі в конкурсі «Знайомство» учасницю під №2 Стецько Тетяну.

 

Учасниця №2.  Про себе трішки із задоволенням вам розповім.

Отож, 9 років тому в нашім Шклі

Народилось гарне немовля.

Ви зрозуміли, напевно, що то була я!

Матуся і татко так раділи, все на руках мене носили.

Та думали, яке ім’я дитині дати,

Як донечку свою назвати.

Недовго думали вони – і Танічкою нарекли.

 

Учасниця №3.  Я – Марія.

З радістю усім скажу, що до школи я ходжу.

Старанно навчаюсь я читати, рахувати і писати.

І по секрету вам скажу – найбільше хочу я моделлю стати,

«Високу» моду всім пропонувати!

І як здійсняться мрії ці –

Де б не була: Париж чи Рим, -

Привіт пришлю я вам усім!

 

Учасниця №4.  Я – вкраїночка мала, Соломією зовуся.

Я у Шклі живу і дуже цим горджуся.

Я красива і струнка, карі очі маю,

Я моторна і швидка, як бджілка літаю.

І трудитись я люблю, мамі помагаю.

А лінивих не люблю, завжди їх упізнаю!

 

Учасниця №5. Я – Мартуся. Кажуть, схожа на матусю.

Вдома я часу не гаю, мамочці допомагаю.

Що вже вмію, те й роблю, бо матусю так люблю,

Що й словами не сказати.

Обіцяла їй сьогодні я гарненько виступати.

 

Учасниця №6.  Анічкою мене звати.

Хочу в конкурсі оцьому участь я приймати.

Така ось дівчинка я є: люблю пожартувати,

А ще люблю я малювати, співати й танцювати.

Закінчую вже виступ свій – слід слово всім надати.

Зустрінусь з вами ще не раз.

І обіцяю гарно виступати.

 

  Учасниця №7. Звати мене Вероніка. Я скромна дуже й тиха.

А ще старанна й добра. Коли треба – то й хоробра!

Ну що ж, готова я змагатись!

А як не виграю – то зовсім не біда,

Бо головне, що участь в конкурсі приймаю.

І це чудово. А хіба не так?

 

Учасниця №8. Я Орисею зовуся. В мене є сестра Вікуся.

Я люблю пісні співати, й малювати, й танцювати.

З сестрою мамі помагаєм, посуд миєм, прибираєм.

Друзів маю я багато: і хлоп’яток, і дівчаток.

Весело проводим час. І радіє кожен з нас.

 

Учасниця №9. Я – Христинка-школярочка,

Для матусі – господарочка.

Я серйозна й працьовита синьоока панночка.

Я звертаюсь до журі: не судіть нас дуже строго.

Ми ж такі маленькі ще, але милі та чудові.

 

Учасниця №10. Я – Софійка.

Працьовита я, як бджілка.

Хоч невеличка я на зріст, та до навчання маю хист.

А ще люблю на фортеп’яно грати,

Пилюку вдома витирати.

І своїй мамі і сестричці у всьому-всьому помагати.

 

Учасниця №11. Усім присутнім в цьому залі

Мої вітання і привіт!

Я від душі сказати хочу: спасибі, що ви всі прийшли,

аби за нас повболівати,

Підтримати й пожартувати.

Веронікою я звуся. Я у школі гарно вчуся.

Ще я віршики складаю і багато друзів маю.

 

 

Ведучий 1. Ми прослухали чудові виступи наших учасниць.

  

Ведучий 4.  Журі оцінки виставляє

                     А в залі  музика лунає.

                     Це вже хлопці  так спішать

                     Усіх дівчаток зі святом привітать!

 

Учень1. Без дівчаток сумно, це ми добре знаємо

               Як вони всміхнуться, зразу оживаємо.

               Без дівчаток все не те, і не так цікаво.

               Ніби влітку сніг мете, хуга завіває.

            

Учень2. І у гарну гру пограть, й вивчити уроки,

               Й хлопців весело штовхать, їм намяти боки –

               Все це здорово робить дівчатка уміють.

               З ними веселіше жить, від них серце мліє.

 

Учень3. Хоч не завжди вам, дівчата,

               Ми допомагаємо.

Проте знайте, що ми вас

Дуже поважаємо.

 

4. Кожен з нас давно вже знає:

Ви – дівчатка просто клас!

І зі святом березневим

Ми вітаємо всіх вас!

 

5. Щоб ви були здорові, гарні,

І вчились на «відмінно»!

І щоб давали ви списати,

Коли буде потрібно!

 

6.А ще бажаєм вам

Стати подругами нам.

Щоб у класі всі здружились,

А не бились і сварились!

 

7. Щоб ходить могли ми разом

На прогулянку у сквер.

Бути джентельменами

Дружно обіцяємо тепер!

 

8. Я до журі звертаюсь, в якім серйозні люди:

               Оцінок не жалійте ви для них.

                Хай кожний конкурс на  12 буде,   

                Підтримайте всі  зірочок  оцих.

 

9. Змагайтесь чесно, квіточки весняні.

 Хай день цей радість принесе і сміх.

Виконуйте всі конкурсні завдання

 і буде перемога для усіх!

 

 

 

               

Ведучий 1. Надаємо слово журі – оцінки за перший конкурс.

 

Ведучий 2. У дівчаток наших вмілі  ручки ,

                    Та ні, вони не білоручки!

                     Вони представлять перед нами,

                     Роботи зроблені своїми руками.

 

 

Другий  конкурс   «Наші таланти»

 

Ведучий 1. Переходимо до другого конкурсу – «Наші таланти». Кожна з учасниць продемонструє свій талант, покаже, що вміє робити найкраще.

 

Виступи учасниць

 

Ведучий 3. Журі оцінки виставляє, а наші серця  спокою не знають.

 

 

Ведучий 2.  Просимо журі оголосити  оцінки за  другий конкурс.

                      

Учень5.  Ох і свято! Справжнє свято!

                Скільки радості багато

                 А про важливе всі забули:

                 Про українську кухню. Чули?

                 Поки слухав  я , сидів,

                 Дуже – дуже зголоднів!

                 Кожна дівчинка має знати,

                 Як смачненько готувати

                Для вас, любі мами,

                 Ростимуть  дівчатка помічниками.

 

Учень 6. Кажуть, що ми українці ,їмо лише сало,

                 Та,  може,  ще картоплю з огірком.

                То просто знають про нас мало…

                 Бо навіть на порозі зустрічаємо

                 Хлібом, сіллю, рушником.

                 А в кожній хаті господиня

                 Поставить страв на скатертині

                 В макітрах, мисочках, кухлях,

                 Що і  французька вишукана кухня

                 Перед  українською навколішки впаде –

                 Смачнішої нема ніде!

 

Третій конкурс

 «Маленька господарочка»

 

Ведучий  3.  У  цьому  конкурсі наші дівчатка повинні показати свої кулінарні здібності. Кожна із вас презентує улюблені канапки  своєї родини.

Ведучий 4.  Учасниць я прошу підготуватись. На виконання завдання вам дається всього 5 хвилин.

 

                                                   К О Н К У Р С

 

Четвертий конкурс

 «Вправна голочка»

Ведучий 1. Хто смачного попоїв –

                    Той одразу потовстів.

                    Нові гудзики повідпадали!

 

Ведучий 2. Та наші дівчатка вміють гудзики пришивати. Зараз завдання для вас – якнайшвидше і якомога акуратніше пришити 2 гудзики і продемонструвати свою роботу журі.

 

                                                      К О Н К У Р С

 

                 ПРИВІТАННЯ ДЛЯ МАТУСЬ

                           

1.Все прокидається поволі,

Зі сну зимового встає.      

Радіє гай, радіє поле,       

Земля поталу воду п'є.

Ось послухайте, мами,

Як дзвенить струмочок.

Це ж весна-красуня

Вже прийшла в садочок,

На вербовій гілочці

Котиками грається.

І    діточкам     веселим                                                                                             

Сонце усміхається.

 

2. Йде весна до нас пригожа , 

 І на маму трішки схожа.

 Треба весну зустрічати

І матусеньку вітати.  

 

 

 3. 8 Березня настало -

Свято мам на всій землі!

Цю знаменну дату знають

І дорослі, і малі.

 

 

 4 . День чарівний, справжнє диво,

В залі усмішок багато,

В залі людно і красиво,       

Бо у нас сьогодні свято!  

    

5. Свято сяє квіточками,

Гріє сонечко весни.

Свято це є святом мами,

В день чарівний і ясний.

Березневе свято мами

Нам весна приносить в дім.

Тож сьогодні в нашій школі

Буде весело усім.      

                          

6. Мамо, мамочко, матусю,

Я до тебе притулюся.

Ти візьми мене за личко,

Глянеш в очі близько-близько,

Поцілуєш в щічку й носик,

Доторкнешся до волосся.

Буду я в таку хвилину

Найщасливіша дитина.

 

7. Гарна, добра, щира ненько,

Ти одна така рідненька,   

Як же хороше з тобою!

Будь завжди, завжди зі мною.

 

8. Погляньте, сонечко схоже не тільки на маму, а й на бабусю. Скільки в сонечка промінчиків, стільки в бабусі зморшок. Вона дуже добра, лагідна, мудра. Своїх бабусь дітлахи дуже люблять, поважають.  

                                                                                         

9. То не сонечко на небі,

 В лузі квітка красна,

То бабуся в нашій хаті,

 Добра вся та ясна...

Ясне сонце світить з неба,

Веселить та гріє,

В рідній хаті при бабусі

Кожен з нас радіє.

Без журби та у здоров'ї

Жити дай вам, Боже!

А віддячити бабусі Бог мені поможе!

 

10. Матуся й бабуся  всміхнуться , і свято

      Народиться враз у душі.

      І пісня злетить крилато,

      І радість забється в душі.

             

 

  11.  А там де свято –  там і пісня,

         Співають вікна навкруги.

         Здається, наче пісні тісно

         ЇЇ не втиснеш в береги.

          Сьогодні в березневий день

        Даруємо  мамам і бабусям ніжність цих пісень!

 

             Пісня

 

П’ятий конкурс

 «Веселий обруч»

 

 

Ведучий 4. Ось і закінчилась наша програма,

                    Тепер відпочиньте, доньки і мами.

                    А попрацює шановне журі,

                    І нам оцінки покаже свої.

 

 

Ведучий 1. Слово надається журі. Просимо оголосити оцінки за четвертий конкурс  і загальні бали за 4 конкурси.

 

(У залі звучить урочиста музика.  Оголошуються  переможці  конкурсу, вручаються  нагороди)

 

 

Ведучий 2.  Ще раз вас, любі, вітаємо зі святом.

                     Усім жінкам і дівчаткам зичимо  здоров’я багато,

                      Щоб щастя заходило в ваші оселі

                      Щоб всі ви були і вродливі, й веселі.

                      Чорняві й русяві, маленькі й старенькі –

                      Усім наша шана й уклін наш низенький.

 

Вчитель Хай дарує вам сонечко ніжне тепло,

Щоб завжди навкруги все раділо й цвіло.

Щоб як квіти яскраві в домашнім садочку,

Втішали батьків їхні крихітні дочки!

 

 

 

 

 

 

Конкурс для вболівальників

1. У яку бочку не набереш води?   ( У діряву)

2. Четверта  нота ?  ( Фа)

3. У якому місяці 28 днів?   (У кожному)

4. Телефон пожежників?   (101 )

5. Що можна бачити із заплющеними очима ?  (Сон)

6. Хто завжди говорить правду ?   (Дзеркало)

7. Чотириногий супутник телеглядача?   (Диван)

8.  Найсмішніший місяць року?   (Квітень)

9. Телефон швидкої допомоги ?    (103)

10. Хто носить найбільшу шапку?   ( В кого найбільша голова)

11. Як називається кіт, якого завжди просять вийти? ( Леопольд)

12. Де завжди можна найти вітер?    (У полі)

13. П’ята нота ?   ( Соль)

14. Що у людини завжди під ногами ?   (Підошва)

15. Що може бути в порожній кишені?     (Дірка)

16. Який рік найкоротший і триває лише один день? ( Новий рік)

 

 

Ситуації для батьків:

1. Ваша дитина принесла «2» з математики.

2. Ваша донька не принесла здачі з магазину.

3. Вам треба швидко подзвонити, а доня вже півгодини висить на

телефоні.

4. Замість готування уроків ваша донька дивиться дорослий фільм.

5. Ваша донька заявила, що навчання їй не потрібне.

6. Ваша донька вимагає золоті сережки.

7. Доня встала з-за столу і пішла гуляти.

8. Донька розважається з подругами, а в хаті – брудно.

9. Ваша донька заявила, що їй пора вже ходити на танці.

10. Доня йде в школу нафарбована.

11. Ваша дочка заховала щоденник з двійкою.

 

12. Ваша дочка побилася із сусідською дівчинкою.

13. Ваша доня запізнилася зі школи на три години.

14. Дочка привела в хату цілу ватагу дітей, які нишпорять по кутках.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Конспект уроку математики (3 клас)

Закріплення вивченого про букву Хх, її звукові значення. Опрацювання текстів «Зима», «Весна». Списування з друкованого тексту.